O le a le ituaiga logo logo e talafeagai mo ofu ta'aloga?

O le a le ituaiga logo logo e talafeagai mo ofu ta'aloga?

O le tali muamua ole igoa ole silicone, pe afai o lau la'ei/ofu ta'aloga e maualuga le faatinoga ma lelei.

Laei ta'aloga e masani ona aofia ai:

1. Yoga Seti

2. Leggings

3. Afu ofuvae

4.Vest Stringer & Tank Top

 

O ie na e masani lava: Polyester, Polyamide Nylon, Spandex, Cotton.

3d Silicone igoa fa'aliliuina vevela i luga o nei lavalava e sili ona lelei ma taugata, o se auala sili ona lelei e fa'aalia ai ou lavalava, pei o le tele o ta'aloga ta'aloga lelei:

Nike, Puma, Addidas, Fila, latou te fiafia uma i nei igoa silikoni.

E mafai ona fa'atusalia igoa 2D, ma fa'atūina fa'ailoga fa'ailoga silikoni, fa'ailoga fa'afefete fa'afefe vevela fa'aliliuina, ituaiga uma o fa'ailoga tulaga ese e mafai ona faia i lenei silicone.

mamanu igoa.

1. Yoga Seti

O le seti yoga e masani ona faʻaogaina le faʻailoga o le vevela o le lolomi, aua o le ie spandex strechy tele, o lea e sili ai le faʻaogaina o le silicone e fai ai le logo vaega, a leai o le a faigofie.

e gau, ma e le lagolagoina i luga o le logo vaega.

 

2. Leggings

faʻapea foʻi ma mea faʻapipiʻi, sili atu le faʻaogaina o le faʻailoga o le vevela o le lolomi, sili atu le faʻaogaina o le silicone e fai ai le logo vaega,

a leai o le a faigofie ona malepe, ma le lagolagoina i le logo vaega.

sei vagana ai silicone, pei o le lululemon, leggings ma yoga ta'aloga bra e ta'uta'ua e fa'aogaina le fa'aigoa fa'aliliuga vevela siliva

3. Afu ofuvae

 

4.Vest Stringer & Tank Top

o le tele oi latou o le cotton, poʻo le polyester, e faʻafeiloaʻi i le tele o faʻailoga logo eseese, 3D silicone lable o le a avea ma mamanu matagofie i luga o nei lavalava.

e mafai foi ona i ai tesxture i luga o le fogaeleele, o le vaega laʻititi lea e faʻatusatusa ai lau faʻailoga i isi ituaiga lavalava.

 

E tele atu a matou mea e fa'aogaina ai lavalava mo ituaiga lavalava, e le gata i le 3d silicone fa'aliliuina o le vevela fa'ailoga mo ta'aloga, ofu fa'amalosi.

tasi-taofi-au'aunaga mai lavalava i mea fa'aofuofu fa'atasi ma le tele o filifiliga e pei o le 3d silicone fa'aliliuina fa'aigoa fa'afefeteina / lalagaina / lolomi mata /

fa'ailoga fe'avea'i fe'avea'i/u'amea i fa'ailoga

O le a matou faʻaali atu ia te oe nisi mea faʻaoga e pei o faʻailoga faʻapipiʻi mo hoodies, sweatshirts, peleue, ituaiga ofu eseese, ituaiga eseese.

ofu, matou te avatu ia te oe mea lelei atoatoa e faʻamalamalamaina ai lau faʻailoga.

 


Taimi meli: Oke-06-2022